sobota, 6. april 2019

Modri cvetovi

Pozdravljeni!

Tokratna tema Tininega in Vladkinega izziva je modro cvetje. Glede na to, da je tokrat določena barva, ki je poleg tega moja najljubša, nisem imela težav z izbiro barve cvetja...

Odločila sem se za tako postavitev:



Za cvetje sem sicer uporabila šablono božične zvezde, a glede na to, da je modre barve se to ne opazi preveč, kaj se vam zdi? 😁

Prijavljam na izziv in aprilsko galerijo Najlepšega para.
Hvala za obisk.

Bodite dobro in pazite nase!








5 komentarjev:

  1. Super barvna kombinacija. Zelo lepa voščilnica!

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi meni je barvna kombinacija noro všeč... Cvetovi božične zvezde so krasni!

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepa postavitev in modra cvetova sta krasna in prav nič podobna božičnim zvezdam. Res je zanimivo, kako barva spremeni cvet in mu da povsem drugi namen.

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako je čudovita...tako so mi všeč vijugice za okras, pa pika, ki tako lepo poživi ...krasna je!

    OdgovoriIzbriši
  5. Popolna barvana kombinacija in postavitev.
    Super je, ko lahko šablone uporabimo tudi na malce unikaten, svojstven način.
    Cvetovi božične zvezde so res prekrasni.

    OdgovoriIzbriši