sobota, 16. marec 2019

Uokvirjeni tulipani

Pozdravljeni!

S to objavo lovim še zadnje izdihljaje Tininega in Vladkinega Ko me inspirira izziva "Kreativno uporabi negativ izreza".
Izrezala sem zaprti tag, na luknjo (negativ) pa nato položila odprti tag, ki sem ga nekoliko dvignila z moos gumo. Nato sem dodala tulipane in par malih metuljčkov ter za zaključek še napis:


Prijavljam na izziv in v galerijo meseca marca (Tinine šablone).


Hvala za obisk
Bodite dobro in pazite nase!

4 komentarji:

  1. Zelo domiselno si skombinirala negativ taga in potem še tistega, ki služi kot okvir tulipanom v topli rumeno-oranžni barvi.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita voščilnica je s krasno postavitvijo. Lepo si uporabila pozitiv in negativ in vse skupaj dopolnila s tulipani in metulji.

    OdgovoriIzbriši
  3. Jej, kako mi je lepa...čudovita ideja z negativom in krasen šopek...

    OdgovoriIzbriši
  4. Ooh vsaka voščilnica je izjemno čudovita.
    Ampak ta barvna kombinacija, postavitev ter ti popolni tulipani.
    Za dodatek pa še drobni metulji. Prekrasno! <3

    OdgovoriIzbriši