nedelja, 16. februar 2020

S cvetjem okrašeni okvir - četrtič in zadnjič

Pozdravljeni,

še tokrat objava na temo okrašenega okvirja 😁potem pa končam 😉
Izognila sem se novim šablonam zvončkov in potonik (razen zelenja 😆), vrnila sem se na naše ljube planike. Tokrat sem jih postavila v "križišče" dveh okvirjev:


Prijavljam na Najlepši par #74 Ko me inspirira izziv in galerijo meseca februarja.


Hvala za obisk.
Bodite dobro in pazite nase!

6 komentarjev:

  1. Tudi ta je lepo sestavljena. Všeč mi je.

    OdgovoriIzbriši
  2. Komentirala bom vse skupaj - krasno si ustvarjala in sestavila zelo raznolike voščilnice na eno tematiko.

    OdgovoriIzbriši
  3. Všeč mi je, kako si postavila oba okvirja in ju okrasila s cvetjem.

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako krasna postavitev, pa planike in križišče z okvirji...svetovna!

    OdgovoriIzbriši
  5. Domiselno si postavila okvirja in ju okrasila.

    OdgovoriIzbriši
  6. u zanimiva postavitev, zelo mi je všeč!

    OdgovoriIzbriši