nedelja, 10. maj 2020

Planike v kotu

Pozdravljeni!

Ker imam rada naše hribe, imam rada tudi planike 😎😁
Vsakokrat, ko jih vidim, me spominjajo na (po mojem mnenju) eno najlepših del v slovenski poeziji - Gregorčičevo "Nazaj v planinski raj":
Pod trto bivam zdaj
v deželi rajskomili,
srce pa gor mi sili
nazaj v planinski raj:-
zakaj nazaj?
Nazaj v planinski raj!

Tu zelen dol in breg,
tu cvetje že budi se,
tu ptičji spev glasi se,
gore še krije sneg,-
zakaj nazaj?
Nazaj v planinski raj!

Glej ta dolinski svet,
te zlate vinske griče,
te nič, te nič ne miče
njih južni sad in cvet?
Zakaj nazaj?
Nazaj v planinski raj!

In to ti nič ni mar,
da dragi srčno vdani
ti kličejo:"Ostani,
nikar od tod, nikar!"
Zakaj nazaj?
Ne vprašajte zakaj!

O, zlatih dni spomin
me vleče na planine,
po njih srce mi gine,
saj jaz planin sem sin!
Tedaj nazaj,
nazaj v planinski raj!

No, tukaj pa je moja voščilnica s planikami... Tokrat sem jih postavila kar v kot:


Dodatnega okrasja ne potrebujejo, kajne?
Napis Vse najboljše sem izrezala 2x za malo več volumna.

Prijavljam v Najlepši par #77 Ko me inspirira izziv ter galerijo meseca maja.

Hvala za obisk.
Bodite dobro, pazite nase in ostanite zdravi!


3 komentarji:

  1. Sem vesela, da se je tudi naša izzivalke pridružila ;-))) Hvala za navdih in tole čudovito voščilnico!

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasna kombinacija opečnatega ozadja in planik v zgornjem delu. Zelo lepa.

    OdgovoriIzbriši