sreda, 4. november 2020

MŠPU8 - Kreativna uporaba izreza/-ov ene izmed osnovnih oblik

 Pri izdelavi prazničnih voščilnic so ravno osnovni geometrijski liki zelo uporabni in večkrat niti ni potrebno posegati po posebnih šablonah. Krog za božični okrasek, trikotnik za smreko, kvadrat ali pravokotnik za darilo... No, jaz sem se pri tokratni MŠPU domači nalogi vseeno poslužila Tininih šablon 😊 in izdelala 2 voščilnici s krogi...
Eno v zeleni barvi...


... in nato še eno v rdeči:


Čeprav so zelo lepe tudi voščilnice v drugih barvah, se mi zdi, da klasične božične barve (rdeča, zelena, bela) še vedno najbolj pašejo...

Prijavljam v Najlepši par:
- uporaba zadnje kolekcije
- MŠPU8
- galerija meseca novembra

Hvala za obisk.
Bodite dobro, pazite nase in ostanite zdravi!

3 komentarji:

  1. Kako zelo sta lepi. Čudovito si uporabila kroge...sploh pri prvi mi je tako všeč, kako simpatično si napolnila vse tri...

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovite, klasične barve in smrekove vejice. Navdušena!

    OdgovoriIzbriši
  3. Všeč so mi klasične božične barve. Lepo.

    OdgovoriIzbriši