nedelja, 28. februar 2021

Tulipani v okovih

Za tak naslov sem se odločila, ker sem na to pomislila ob pogledu na tulipane na voščilnici. So tako ukleščeni v dvojni okvir, da mi delujejo kot v okovih 😅


Za barvanje sem tokrat uporabila Versacolor blazinice, za popestritev rjavega ozadja pa sem ga malo popackala z belo tempero.


Linkam v:
Veselo hiško, kjer lovim zadnje izdihljaje #15 izziva



Hvala za obisk.
Bodite dobro, pazite nase in ostanite zdravi!

4 komentarji:

  1. Kako čudovita voščilnica. Všeč so mi tvoji nežno rumeni tulipani.
    Hvala, da si se pridružila rumenemu izzivu v Veseli hiški.
    Valerija DT

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni se pa sploh ne zdi, da bi bili tulipani ukleščeni. :-) Voščilnica je čudovita, okviri pa ji dodajo dinamiko. Hvala, ker si z nami v Veseli hiški. Sonja

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepo si pobarvala tulipane in okviček jim doda pep. Mi je všeč . Lepo, da ustvarjaš z nami v Veseli hiški. Pozdrav Janja DT

    OdgovoriIzbriši
  4. Prekrasna ! Čudovito izdelani tulipani so res v okovih, a ustvarjalnih... Super si vse uskladila, od temnega ozadja do tistih zanimivih belih pack z osrednjim šopkom. Hvala za obisk v Veseli hiški in vabljena ponovno na naše Izzive. Pozdravčke, Veana R. DT

    OdgovoriIzbriši