nedelja, 4. april 2021

Čestitke na ploščicah

Se čudite naslovu? Jaz bi se tudi 😁
Za tak naslov sem se odločila, ker me na ploščice (na tiste lepe špansko- arabske) spominjajo izrezki iz šablon, ki sem jih uporabila na tokratni voščilnici:


Kaj pa vi? A tudi vas to spominja na ploščice? 😆

Prijavljam na #17 izziv pri Veseli hiški (rožnata barva) in Najlepši par galerijo meseca aprila (šablona).


Hvala za obisk.
Bodite dobro, pazite nase in ostanite zdravi!

6 komentarjev:

  1. Pa sem se res čudila naslovu. :-) Dobra razlaga. Krasno vintage voščilnico si izdelala. Hvala, ker si z nami v roza Veseli hiški. Sonja, DT

    OdgovoriIzbriši
  2. Spomnim se teh ploščic, ki so bile včasih zelo moderne, a tvoja različica na voščilnici mi je še bolj všeč.
    Hvala za obisk v Veseli hiški, ki si jo okrasila s čudovito "ploščico, Majda

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako zanimiva asociacija. Vočilnica je prekrasna. Lepo si okrasila galerijo Vesele hiške. Pozdrav Janja DT

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovita voščilnica, hvala, ker si se nam pridružila v Veseli roza hiški :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lepa, nežna voščilnica in tvoje izrezane "ploščice" so resnično edinstvene. Hvala za obisk v Veseli hiški in veliko sreče želim. Veana R. DT

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo lepa, nežna in elegantna voščilnica. Zelo mi je všeč.
    Hvala, da si se pridružila našemu izzivu v Veseli hiški.
    Valerija DT

    OdgovoriIzbriši