nedelja, 14. november 2021

MŠPU 9 - Embosiranje s šablonami - 2

Nekatere MŠPU domače naloge so mi tako všeč, da se kar vračam nazaj in jih ponavljam. Saj to je dobro, kajne? Vaja dela mojstra, pravijo  😁😂😄😆

Osnovo voščilnice sem embosirala kar z 2 šablonama amerikanke. Nad odprtino v osrednjem delu sem postavila dve božični zvezdi, ki sem ju izrezala iz yupo papirja, pobarvanega z alkoholnimi inki.


Pod odprtino je le enostavni napis:


Prijavljam v MŠPU9, jesensko in novembrsko galerijo Najlepšega para.


Hvala za obisk!

Lep preostanek vikenda

3 komentarji:

  1. Lepo voščilnico si naredila. Všeč mi je tudi barvni izbor.

    OdgovoriIzbriši
  2. Uau, krasna je! Mi je všeč skrivno sporočilo:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Definitivno je OK večkrat ponoviti vajo 😀 lepa je.

    OdgovoriIzbriši